tiistai 30. lokakuuta 2012

56. Winter comes!

Ei mulla oikeestaan taaskaan oo ihmeemmin asiaa, mutta ajattelin vaan laitella pari julkaisematonta kuvaa mitä oon aikasemmin ottanu puhelimella, mutta en oo jaksanut siirtää koneelle... 
Ja sitten eilen yöllä tuli vaan sellanne fiilis että on ihan pakko saada laittaa jouluvalot! ja tosiaankin, mä sitten taiteilin ne tuonne mun huoneeseen:D... viimevuonna mulla oli ne pelkästään ikkunaan taiteiltuna tiepin kanssa, muta nyt halusin että ne tulee vähän muuallekki kun siihen ikkunaan, niin tuollasen viritelmän tein, ja verhotkin saan vielä kiinni!

En tiiä mikä siinä on mutta mä rakastan kaikkia jouluvaloja! viimevuonnakin ne oli mulla suunnilleen niin pitkään kun oli lunta, vasta sitten kun oli niin valosaa ettei niistä ollut iloa otin pois.

ja ootan muutenkin kauheesti jo joulua! tekis mieli leipoo pipareita ja kaikkea :>

Ainiin! ja me päästiin sinne aluevalmennus renkaaseen; )!



Himpula on välillä iltaisin aina niin innokkaana lähössä lenkille kun muut saa jäädä talliin syömään = D!

arvaatakaa nauroinko itelleni, kun huomasin yks päivä vaihtaneeni aamulla vähän korkkeja?:D

Haha, löydettiinpä meiltä astetta hienommat pipot yms muuta kivaa... ja tuossa on myös hilman uusi oikeesti erittäin käytännölliseksi todettu harjalaukku =D!



7 kommenttia:

  1. Katsoisitko kommenttini "bannerit" sivulla? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon kyllä nähänyt kaikki, ja teen varmasti jossain vaiheessa kaikille halukkaille bannerit, mutta juuri nyt ei ole ollut aikaa ja inspist niihin. Ja jos mulla ei oo inspistä niin sitten en saa mitään aikaseks.. oon monta kertaa avannu jo gimpin mutta se on jäänyt aina siihen. Teen kuitenkin toden näköisesti jossain vaiheessa myös sinulle banneria..

      Poista
  2. Mullaki ihan joulufiilis! :D
    ja tää ei liity aiheeseen mut minkä merkkiset noi sun farkkuratsastushousut on? ja paljon ne makso?:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ne on pfiffit, satulavyöstä ostin mut hintaa en muista: D... oisko ollu jotakin 60-100e? en kyllä uskalla varmaksi sanoa yhtään!

      Poista
  3. Tykkään sun blogista erityisesti kuvista! Niitä on paljon sekä ne on isoja, mutta postaus välit sais olla pidemmät, sekä teksti vähän siistimpää! Ulkoasu sekä värit on kivan tyttömäisiä(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos palautteesta: )! ja siis meinaatko että postauksia on liian usein vai liian harvoin:D? en oikein tajunnut. Ja tosiaan, voisin yrittää hieman enemmänkin panostaa itse tekstiin, mutta yleensä satun vaan kirjoittamaan ne keskellä yötä ja joudun muutenkin lukee monta kertaa läpi ettei niissä ois kamalasti kirjoitusvirheitä: D

      Poista