lauantai 6. lokakuuta 2012

47. Uusi ulkoasu!

Jeppis!

Päätin kaikesta huolimatta tehdä toisen bannerin, ja sain jostain inspiraation tehdä jotain sellaista mitä en ole koskaan kokeillut, ja lopputulos oli tuollainen. Itse ainakin tykkään tästä bannerista paljon enemmän kuin siitä edellisestä!

Väri kysymyksessä ihan ehdoton johtaja oli ruskea/beige, joten sen toteutin. Kaikkilla väreillä kylläkin oli ainakin yksi kannattaja: ).

Mutta tälläinen tästä nyt sitten tuli, toivottavasti tekin tykkäätte? minä ainakin olen tyytyväinen : D.

Ja hei, innostuin nyt tekemään näitä bannereita aikalailla, niin jos joku teistä on banneria vailla niin kurkatkaa tuo bannereita sivu. Jos pyyntöjä tulee paljon, niin en välttämättä tee kaikille, en ainakaan heti.
Ja mielelläni teenkin bannereita vain hyvistä kuvista.

hui, tuli melkein kuvaton postaus!

6 kommenttia:

  1. Nääh :p en tykkää uudesta ulkoasusta :D sori vaan x'). mutta tää tausta hyppää mun silmille ja sekottaa ne :D...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no kaikki ei tykkää kaikesta ja se on ihan ymmärrettävää: D, mutta jäi vähän epäselkeeks tosta kommentista, että onko tossa nyt jotain muutakin vialla kun tausta? aluks laitoin sen vaaleemmaks, mutta se ei voi olla tuosta neutraalimpi kun tuo valkee tiia ja hilma teksti ei erotu muuten, voinhan mä tietysti siitä tehdä erillaisenki, että ei oo ollenkaan mitää viivoja.

      Poista
    2. bannerissa ei oo mitää vikaa, mutta tausta hyppii silmillä ;)..

      Poista
  2. mä tarvitsisin uuden ehkä vähän syksysemmän/ talvisemman bannerin jos sulla innostusta riittäis tekemään?(:

    VastaaPoista
  3. ja mun mielest toi on just hieno!:-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käy kattomassa tuo bannereita sivu ja laita sinne / suoraan sähköpostiini kommenttia: ), uskoisin että voin tehdä.
      Kiitos: )!

      Poista