torstai 4. lokakuuta 2012

46. oot niin kaunis, ettei sitä voi tajutakkaan tällä pienellä päällä vaan

En oikeestaan jaksan nyt kirjottaa teille mitään ihmeempiä, koska en oo tehny mitään jännää.
Koulukuvat meil oli eilen ja sen verran näin että se epäonnistu, niinkun aina =)..

Mutta siis, ainoo asia mistä oikeestaan tulin kirjottaa.
Ostin eilen siis uuen hiiren, ku se edellinen toimi tosi huonosti ja nyt taas voi tehä kaikkee kivaa!
Kuten esimerkiks bannereita. Innostuin sitten tottakai heti eilen illalla tekemään tollasen 15 minuutin bannerin, ja mun mielestä se nyt on ihan ok, mutta jos se on teidän mielestä ihan hirvee niin voin kyllä tehä toisenkin:D...

Ja sitten toinen juttu, että millasta värimaailmaa te haluisitte tänne? Nyt sais antaa ideoita! mun mielestä toi banneri käy ihan hyvin tohon pinkillekkin taustalle, mutta vaihtelu virkistää.

voisin ehkä vaivautua tekemään myös tuon taustankin ihan itse, mutta haluisin väri ehdotuksia

teen molemmista kyselyt ja laitan nyt väreihin jotain sellasia mitä voisin ehkä tehdä : ), kyselyä voin muuttaa vielä sen mukaan, mitä kommentoitte (jos kommentoitte)

5 kommenttia:

  1. Tee mullekki tommonen ihana bannerrii !: DD mut väri vois olla vaikka punanen, ku se sopii teille aika hyvin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voisin vaikka tehdäkkin: ), tää nyt ei vielä mikään kovin taidonnäyte kun oikeesti tein noin 15 minuuttiin ja olin nii väsyny että silmät meinas tippuu päästä :''D.. Eikä mulla ees oo mitään kivoja brusheja tai fontteja, pitäis ladata ehkä?

      Poista
  2. Tää on hieno banneri ;) Kiitti vielä siitä minkä teit mulle :)!!

    VastaaPoista