sunnuntai 3. kesäkuuta 2012

12. Infoa

Sori taas! miten mä oon niin taitava tässä näitten blogien tappamisessa?
anyway, viimeks menin vielä siis maastoon viimeisenä tettipäivänäni molempien heppojen kanssa erikseen, ja oli muuten superkivat maastot molempien kanssa! : ) hypittiin sellasia "vesi esteitäkin" siellä teillä ihan innoissaa: D...

mutta sitten siihen oikeeseen asiaan.
mua ensinäkin ärsyttää olla näin laiska, mun piti päivittää blogia jo ennen kesää joka toinen viikko, koska halusin tehdä tän blogin jo aikaisemmin sitä varten, että voin kertoa teille jo niistä kerroista kun hilma ei ole vielä täällä. No, se oli ylitsepääsemättömän vaikea tehtävä minulle.

Mutta! Huomenna lähdetäänkin joskus 7-8 aikoihin kopin kanssa körröttelemään kohti joutsaa hakemaan hiksu tuomakselle: ). Sitten se on meillä vähintään jonkun verran kesän yli.. saa nähdä sen sitten : ).
Huomenna kerron teille lisää siitä todennäköisesti kuvien kanssa ;)!

Siihen asti mulla ei oo muuta sanottavaa, mutta sen lupaan että blogi virkistyy tästä päivästä lähtien aika lailla.



6 kommenttia:

  1. kolla här :)

    lauraratsastaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Hei aiotko muuttaa ulkoasua enemmän kesäseks? (: Ja täältä sait uuden lukijan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aion: ), varmaan tässä ihan lähiaikoina. Tosin olisi kiva jos joku muu olisi vaikka halukas tekemään mulle banneria, kun ei itsellä nyt hirveesti aika ja kiinnostus riittäis, mutta kai tälle on jotain tehtävä:D.
      kiva: )!

      Poista
  3. sullapas on tetti ens viikolla alkaaks se jo huomenna vi häh?

    VastaaPoista