keskiviikko 19. joulukuuta 2012

74. Kysymyspostaus - vastaukset

Tässäpä näitä vastauksia vihdoin! toivottavasti tästä ei tullu ihan hirveen sekava.


-mitä kuuluu? 
eihä tässä. ihan jees: )

-onko sun luokkis mukava? XD
....no jaa :D:D

-onko kivaa olla tyhmä?
on.

-eikö nii et sonja on paras?
et sää ihan paras kuitenkaan oo, sori ):

-mikä sun viime ka oli?
7.5 :ss

-onko maito hyvää?
jeps

Minun tekee mieli subia ja dallasii, tekeekö sinunkin?
ei molempia nyt jaksa, mut subi maistuis!

tykkäätsä kissoista?
en oikeestaan hirveesti

IMG_7716

mitä harrastat?
en periaatteessa muuta ku ratsastusta...

käytsä salilla?
hyi, en

harrastatsä jumppaa?
en

käytsä jumpassa?
en

mikä sun koko nimi on?
Tiia Julia Koivuniemi

millon oot syntyny?
1.10

ketä sun perheeseen kuuluu?
... jemina rajota: )

käytätkö hajuvettä?
käytän

mitä sun meikkeihin kuuluu?
jotain meikkivoidetta puuteria ja ripsaria, en koskaan jaksa tehä muuta ja ei oo oikein tullu sit hommattuakaan mitään.

IMG_7634

kauanko sulla menee aamulla valmistautumiseen?
jos on oikein kiire niin parhaillaan 5 min=D

onko sulla paljon kavereita?
tapeeks: ).

mikä on sun lempiaine...siis kouluaine?
varmaan kotsa

mistä sä tykkäät?
monista asioista, mut esimerkiks ruuasta.

mitä sä vihaat?
ihmisten epäärehellisyyttä.

tykkäätkö ötököistä ja hyttysistä?
no todellakin! mitä muuta sä luulit: D?

mikä on sun lempivaate?
en tiiä, varmaan hupparit!

ootko koskaan purjehtinu?
en, mut ois ihan siistiä koittaa

ootko koskaan lasketellu?
joooooo

tykkäätkö elokuvista?
jos ne on hyviä, en mä huonoista tykkää.

tykkäätkö lukee kirjoja?
riippuu, en kauheesti 

mikä on sun lempielokuva?
kaikista eniten tykkään piirretyistä disneyn leffoista mut jotkut kauhuleffat missä on hyvä juoni menee myös, mitään tiettyä ei oikeestaan oo.

mikä on sun lempibändi?
en mä oikein tiiä, ku niitä on monia ja ku kuuntelen niin paljo erillaista musiikkia:p.

minkälaista musiikkia kuuntelet?
^^

mikä on sun lempieläin?
koira

mikä susta tulee isona?
iso: ).

tykkäätkö sä risto räppääjästä?
en

onko sulla iso huone?
ihan suht. iso

tykkäätkö sä pojista?
joooo, mut en kaikistaa.

mikä on sun lempiruoka?
makaroonimössö!

mikä on sun lempiväri?
sininen

mikä on sun lempivalssi?
en tiiä:D?


onko jenna ihana?
joooooooo :);:))

mitä sanosit jos sulle kerrottais että sulla on joku vamma etkä voi ratsastaa enää?
ratsastaisin ehkä silti jos se ei sattuis kokoajan, en mä tiiä sanoisinko mä mitään...

onko hetukka hyvää?
en oo maistanu.. sori

olix riparil ihquu?
no olioli: D

onks maito hyvää?
on

sano viis hyvää itessäs
en oo varmaan koskaan kertonu että inhoon tämmösiä... mut no varmaan se että en suutu kovin helposti, oon yleensä sellanen ku oon enkä esitä mitään muuta, oon yleensä aika ilonen kahta en keksi.

ja kolme huonoo
päättämättömyys, se että oon hyvinkin vahingonilonen ja laiskuus

ja kaks sellasta piirrettä mitä haluaisit lisätä ittees
haluisin olla vähän ennakkoluulottomampi kaikkia ja kaikkee kohtaan, ja voisin ehkä olla vähän avoimempiki ihminen :p...

millon tehään keksitaikinaa????+++
ihan millonvaan...!!!

lemppari keskimäeltä? (perustelut)
en osaa valita yhtä:D, iina nufer rilla.
kaikki noista tammoista on yksilöllisiä ja persoonallisia, niillä on omat hyvät ja huonot puolensa ja tykkään niistä just sen takia ku ne on sellasia kun ovat!

inhokki keskimäeltä? (perustelut)
ei mulla oo silleensä mitään inhokkia, hevistä nyt en kauheesti tykkää, mutta se johtuu vaan siitä että en jotenkin osaa lukee sitä hevosta yhtään:p, mut ei se mikään mun inhokki oo silti

ooto menny kaikilla keskimäen hevosilla ja poneilla, mukaan laskettuna yksärit?
en ole mennyt noilla uusimmilla, santulla ja rosalla. muillapa olen melkein tainnut mennäkkin paitsi sitten tietysti niillä pihattohepoilla mitkä eivät tuntikäytössä olekkaan.

ootko mielestäsi hyvä ratsastaja?
no en, jos rehellisiä ollaan

sun heikkoudet ratsastajana?
hermo menee joskus herkästi kun on valmiiksi huono päivä.

voitko laittaa keskimäen kaikki hepat parhuusjärjestykseen?

sori mutta tätä en aijo tehä, siellä on sen verran monta heppaa että menis ikä ja terveys miettiä tämä: D!


tunnustatko että oot mies ja homo?
ehkä,ehkä en;oo

onko syöminen kivaa?
ihanaa.

lempiruoka?
makaroonimössö edelleen

onko jääkaappis kiva?
en haluaisi keskustella aisasta, en oikein tykkää siitä enää.

voisitko joskus tulla mun kans tekee mustikkajäätelöö?
ihan millon vaa; ))

onks metukka hyvää?
onhan se, paitsi ne valkeet nöttöset siinä):

laita tähän kuva vaatteesta jonka haluaisit, tai vaikka useempiki

ja joku varuste hilmalle

Minkä tasoinen ratsastaja olet koulussa ja esteillä?
varmaan joku he B ja re. 90? en jaksa ajatella tarkemmin

Kuinka paljon hevosesi kulut ovat kuukaudessa?
riippuu vähän, mut en mä ees oikeestaan tiedä tarkalleen.

Mitä tavoitteita sinulla on ratsastuksessa ja hevosten käsittelyssä?
no tietenkin päästä mahdollisimman pitkälle jne... mutta onhan mulla ihan erillaisia tavotteita esimeksiks ens vuodelle jne.

Mitä mieltä olet apuohjista?
jos niitä tarvitsee, ja käyttää oikein niin mikä ettei...? mut mun mielestä on tyhmää käyttää apuohjia sillon ku hevonen niitä ei oikeesti tarvii mihinkään.

Kuinka kauvan ratsastit ennen kun sait oman hevosen?
n. 6 vuotta

Kuinka pitkä matka sinulla on tallille?
en tiiä tarkkaa kilometri määrää, mutta liian pitkä ku meinaan aina nukahtaa matkalla ):

Liikutatko itse joka päivä hevosesi?
en joka päivä, mutta suurinpiiretin aina kun se liikkuu niin minä sitä liikutan.

Mikä on Keskimäeltä hankalin hevonen? Perustele vastauksesi.
en tiiä?

Oletko hypännyt ilman satulaa? Jos olet, niin kuinka korkeaa?
joooo, iinalla joskus 90 cm ja hilmallaki 80 cm isompaa en uskalla xD

Pahin tippumisesi?
joskus tipuin jäiselle kentälle niin että oli vähän jokapaikka kipee, varsinkin peukku jolle kävi jotain, ei se murtunu mut kippee oli monta viikkoo... ja sitten ku tipuin hilmalta maastossa ja kun se astu mun polven päälle niin se oli kanssa moonta viikkoo kipee :s

Mikä on korkein este, minkä Hilma on hypännyt ilman ratsastajaa?
ei mitään tietoa?

Entä ratsastajalla?
ei tästäkään... me ollaan hypätty hilman kanssa 125cm

Lempijäätelömakusi?
minttusuklaa <3 nam

Omena- vai appelsiinimehu?
appelssiini


ootko koskaa syöny kolme makkaraa samana päivänä?
joooo oon.

mitä teet jos morso kurkistaa sängyn alta?

heitän ikkunasta ulos ):

voisitko olla mun viiksimies?

todellakin.

ootko vetäny ikinä litraa jäätelöö kerrallaan?

voisinpa kuvitella että joo, en oo varma

mitä oot toivonu/toivot joululahjaks?

uus puhelin ja liittymä ois kiva

eikö nii et mulla on aika hyvä musiikkimaku?

no ei ku et tykkää salamaponista ):

ja eikö niin et musiikki auttaa ihan joka vaivaan?

ei kun ruoka se on.

ja eikö niin et on sukuvika että on aina nälkä?

sitä on muissakin suvuissa:D...

onks kiva olla haisuli?

on ihan jees.

millon viimeks katoit muumeja?

ei siitä oo hirveen pitkää aikaa ees, mut en tarkkaa ajankohtaa tiiä. varmaan pari viikkoa sitten:D

onko sulla hyvä iho?

silleen ihan

mitä söit viimeks?

leipää

voisitko värjätä hiukset pinkiks jos saisit 500?

no todellakin!

voitko tulla meille mun tekee mieli leipoo korvapuustia?

joo jos tuut hakemaan.

haittaako että nää kysymykset on tämmösiä?

ei oikeestaan, mua ainakaan.

jos haittaa niin voitko syyä mun hännän?

en

IMG_7629

lempilimppari?

mountaindew tai joku muu sitruunalimelimppari tms

mimmosista pojista tykkäät?

semmosista mukavista, luotettavista, eikä sekää oo pahitteeks että ulkonäöllisesti semmone jota jaksaa katella: D.

maistusko mehutiivistejukurtti ja mitä kaikkee muuta siinä sekotuksessa sitten ikinä olikaan?

hyi, ei enää ikinä!

eikö niin et nokia C2 02 on hieno mies?

onhan se ihan mukava

eikö niin et oon paras?

no sovitaan sitten vaikka niin,vaikka ootkin vähän nipsu!



1 kommentti:

  1. näin jälkeenpäin, mua ehkä vähän hävettää..

    VastaaPoista