torstai 29. syyskuuta 2016

Benny 25.9 ääniraidallinen valmennusvideo


Oltiin siis viime sunnuntaina pitkästä aikaa Benny Vandervaerenin valmennuksessa tuttuun tapaan Sorsasalossa. Olen siis aijemmin ollut 2 kertaa Bennyn valmennuksissa, mutta molemmilla kerroilla lainahevosella. Tämä oli siis ensimmäinen kerta, kun pääsin sinne Hilman kanssa. Hilman kanssa valmennuksesta sai ehkä vähän enemmän irtikin kuin vierailla, vaikka toki muillakin hyppääminen on mulle oikein hyvä ainakin sillointällöin. Valmennus oli 2 päiväinen, mutta mentiin tällä kertaa vain yhtenä päivänä.

 Valmennus meni kokonaisuudessaan aika kivasti. Hilma oli taas parempi ratsastaa kuin edellisillä hyppykerroilla ja ehkä mä itsekkin tein enemmän oikein, että se toimi paremmin. Tehtiin ainakin mun mielestä suhteellisen yksinkertaisia tehtäviä, mikä oli sinänsä kiva, että kerkesin keskittyä oikeasti mun käteen ja istuntaan esteiden välissä ja päällä. Esteittenkin koko pysyi edelleen aika maltillisena, mikä teki hommasta mulle vähän rennompaa vaikka oikeastaan esteiden koolla ei meille juuri olekkaan ollut väliä. Heppa kyllä hyppää, mutta parempi hoitaa luottamus ja hienosäädöt kohdilleen pienemmillä, ettei isommilla esteillä epäonnistumiset syö sitten kummankaan itseluottamusta.





Tallensin valmennusvideon tosiaan ääniraidan kera. Olen pyöritellyt ajatusta päässäni jonkun aikaa, mutta kysymysmerkkinä ollut vähän millä äänittää. Videon äänet ovatkin valitettavasti aika hiljaisellaan teknisien vaikeuksien takia. Myönnän siis, että täysin Aadan blogista ryöstetty idea, mutta niin hyvä idea, että miksei! Mulle tuli tosin vähän kiire selostaa, varsinkin kun jäin välissä jäätämään pieniä taukoja. Kun video lakkasi pyörimästä, mulle tuli hirvittävästi asioita mieleen, mitä olisi ollut kiva äänityksessä sanoa, mutta kaikella rajansa. Äänittäminen oli siis ehdottomasti kivaa, joten teen varmaan jatkossakin näitä. Onhan nämä itsellekkin hyviä muistoja, ei tarvitse etsiä valmennuksista kirjoitettuja postauksia välttämättä erikseen muistaakseen tarkemmin millainen heppa oli ratsastaa. 

 Benny opettaa siis englanniksi ja mulle tuli kauhea blackout sanavarastoon, kun olisi pitänyt kertoa Hilmasta/meistä jotain tai kysyä jotain neuvoa. Onneksi kuitenkin ymmärrän paljon paremmin, kuin puhun, joten ohjeet ymmärsin kyllä ja tälläkertaa kuuluikin hyvin, kun meillä oli korvanapit käytössä, niinkuin on Hannan valmennuksissakin ollut! Mulla on tosin ollut ongelmia näitten nappien kanssa, kun muutamia kertoja tippunut kesken tehtävän. Mulla on aika pienet korvat, niin niissä on vaikea saada pysymään tuollaisia kuulokkeita hyvin enkä tietenkään ikinä muista ottaa omia kuulokkeita matkaan. Tälläkertaa asia korjattiin kuitenkin teippaamalla kuuloke ilmastointiteipillä mun päähän :'D. (Pysyi ainakin!)

 Tehtävät ja hieman fiiliksiä näette ja kuulette siis videosta, joten en hirveästi näe tarpeelliseksi itse valmennuksesta enää kertoa. Videosta toki olisi kiva saada kommenttia ja parannusideoita. Sen huomasin tosiaan hyvin, että aika on hyvin rajallinen joten paljoa syvällisempiä selostuksia siinä ei kerennyt. Toki jos sen olisi "käsikirjoittanut" tai edes suunnitellut hieman etukäteen eikä vain alkanut äänittää, olisi lopputulos voinut olla parempikin, mutta tälläkertaa näin :).





Videon ääni valitettavasti aika hiljaisellaan, lisätkää voluumia niin, että kuulette puheen! 


Haluaisitteko te nähdä lisää tälläisiä videoita ja jatkossa toivottavasti vielä paremmalla äänen laadulla? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti