lauantai 1. syyskuuta 2012

42. Ei otsikkoa


Anteeks en oo kirjotellut yli viikkoon.... ja siitä hyvästä onkin sitte odotettavissa erittäin sekava postaus.

meillä oli kuitnenkin viime viikolla Tiinan tunti, ja olipas tosi outoa kun pistettiin vaihteen vuoks ratsastamaan kunnolla koulua... muita ratsastuskuvia mulla ei ookkaan otettu koko viikkoon sitten.

Sitten kävin myös Veeran rippijuhlissa ja muuten aika mennyt koulussa, kavereitten kanssa ja tallilla normaalisti, mutta ollut aika kuvatonta kaikki toiminta:p

Eilen myös lintasin pikkusen koulusta kun lähettiin hakemaan äitin kanssa kahta pientä poni kaveria tarjalle.






ne oli vähän jännät


kivat ranteet

nyrpee, niinku aina..






=D....

uusia tuttavuuksia <3, mullekkin tämmöne kelpais!





tässä mä näytän just niin iteltäni ku vaan onnistuu. =)

oon aina tiennyt olevani taiteellinen.


6 kommenttia:

  1. Olipas eksoottinen postaus :D:D:

    VastaaPoista
  2. Todellakin hyvin eksoottinen :D mutta hei! en ole siis ainoa, jolla meinaa mennä noi ranteet tohon asentoon xDD nimittäin hypätessäkin välillä on tolleen mulla... en vaan oikeen tiedä miten siitä pääsis eroon hmmm....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. välillä pitää olla vähän eksotiikkaa = ). mulla ne on aina hypätessä noin.... onneks harvemmin enää koulutunneilla... mutta välillä.

      Poista
  3. ollaanks me vähä vammapettereitä?

    VastaaPoista