perjantai 7. syyskuuta 2012

43. maastoilua & muuta















no saatoin ehkä kiivetä tolpassa, mutta en ollu ainoo ja sitäpaitsi mua yllytettiin.


... no olin mä melkein yhtä korkeella: D.







Kerrankin kunnollista kuvamateriaalia! ja nyt mulla ois oikeesti ehkä jonkun verran kerrottavaakin, mutta laiskottaa niin en jaksa kertoo muusta kun kuvista. Maastoilusta sen verran että en mä käyttänyt tota heijastinliiviä sen takia että pelkäisin että tuolla pellolla joku ei mua nää, vaan kävin tuon jälkeen vielä tiellä hölkkäilemässä lepposasti.

Ja sitten asiasta kukkaruukkuun. Päätin sittenkin mennä isoseks: DDD, ja nuo ylemmät kuvat nyt eivät siihen oikeestaan liity. Meillä oli tollanen sovittu ripariporukan kanssa tapaaminen eilen, ja sitten samalla sain siitä myöskin merkinnän yhdestä nuortenillasta siihen isospassiin ovelasti.

Kuvista ei ookkaan paljon sanottavaa... oli ehkä vähän liiankin kivaa? Mut tehtiin me oikeesti muutakin kun riehuttiin! : D

1 kommentti: