tiistai 31. heinäkuuta 2012

29. "hyi, kärpäset on ällöjä!"

Moi!

Nyt mulla ei oikeestaan oo ihan kauheesti kerrottavaa, kun ei oo oikein uuusia kuvia, mutta kuitenkin aika paljon : D!
Hilmalla tosiaan oli ihan vapaaviikonloppu kurssin jälkeen, se on vaan möllistelly laitumella sillä aikaa kun minä oon möllistelly rannalla ruskettumassa! 
Maanantaina menin sitten jo aaamulla aaikasin ratsastamaan, joskus 9 aikaan varmaan jo, koska mulla ei olis muuten ollut kyytejä ollenkaan, nyt kun mulla ei oo enää pyörääkään käytettävissä ;:(. 
   Huomas taas vaihteeks neitistä, että oli ollu vapaata! Varsinkin ku kukkulalle oli ilmestynyt sellanen superpelottava tukki, siis IIK oikeesti! sehän olis saattanu vaikka syödä ;oo!! No ei vaan, ei se meitä onneks syöny, ei ees liikahatanu milliäkään paikaltaan. Oli sittenkin ihan rauhallinen kaveri: ).
Ratsastelut meni sitten kuitenkin melko hyvin, vähän oli pinkeetä heppaa mutta alko se sitten rentoutumaan kun tarpeeks anto mietittävää, ja saatiinkin ihan hyviä pätkiä.

Tänään meillä olikin sitten taas muuttopuuhia! Jouduin taas menemään aikaseen tallille kyytien takia. Pesin hilman jalat ja harjailin sen käytävällä hyvin yms, ja sitten pakkasin loput tavarat tallilta yhteen kasaan, ja sitten oottelin melkein 2 tuntia kyytiä, meinas ihan lievästi sanoen tulla aika tylsää.

No onneks meidän kyytikin sitten tuli ja päästiin lähtemään: ). Tosiaan hilma muutti nyt sitten Tiina Kajanuksen tallille kehvolaan, kun tuomaksella ei ole tallipaikkaa enää syksyllä. Tänään annoin sille sitten löllöpäivän, huomenna ja torstaina meillä onki sitten kouluvalmennukset, mut niistä lisää sitten! ;)

Ja tota joo, mun piti kirjottaa ihan lyhyt postaus, mutta innostuin sitten näköjään enemmänkin. Mut vaihtu nyt sitten kertaheitolla taas vähän ulkoasukin, nyt on oikeesti jo aika ällöpinkkiii! myönnän: D..
Mut oon silti aika otettu, niinkun varmaan useimmat tiedättekin niin Tiia lupas blogissaan tehdä bannereita lukijoilleen, ja satuimpa sitten olemaan yksi niistä yhdeksästä, jotka saivat bannerin! Olin jotenkin aika hämmentyny, kun noita kommentteja siinä postauksessa oli kuitenkin yli 100... Mut kiitos vielä Tiialle: )! ite ainakin tykkään tosta bannerista ! 

jo aika perinteiseen tapaan tein taas kyselyn, mutta kommenttinakin mielipiteenne on tervetulleita ulkoasusta.

Ja kiva kun on tullu taas muutamia lukijoita lisää ! Mä lupaan yrittää panostaa tähän blogiin aina entistä enemmän ku teitä lukijoita tulee lisää ; ). Ja voisin vaikka yrittää tehdä 30 lukijan erikoispostauksena vihdoin sitä varustepostausta, sitten kun se 30 lukija tulee.


ja anteeksi tämän kertainen kuvattomuus, mutta aina ei saa sitä mitä haluais.

1 kommentti:

  1. mäki tykkään kärpäsistä! suriseeks ne ku ne on raskaana?

    VastaaPoista