maanantai 23. tammikuuta 2012

5, Ostoksia & tuunailua

Juu käytiin vähän heppakaupoissa äitin kanssa: D... Tosiaan nämä varusteet tulee ehkä suurimmaksi osaksi minun ja hilman käyttöön, ja siksi postaus niistä tänne eikä toiseen blogiini, vaikkakin sielläkin mainitsen joistain: ).

Kaupasta tarttui mukaani nämä:

Eli siis tää eurohuntterin huopa,  meinasin tosiaan alunperin ostaa eskadronin samanvärisen huovan, mutta se oli 30 e, mulla ei ois riittänyt sen jälkeen mihinkään muuhun, ja tää on musta lähes yhtä hieno !

myöskin eurohuntterin violetti. täydellinen<3 kaulakappaleellinen loimi.
Sitten minulle kunnolliset talviratsastushanskat, vaaleanpunainen koulupiiska, ja vaaleanpunaiset sukat, jossa  mustaa nilkkaan asti.
 Sitten tuunailtua:




Näihin tosiaan noita blingejä: D, vielä huomenna mennään kangaskaupasta etsimään pikalukot, ja teddy kangasta näihin, josta pehmusteet noihin kuminauhakohtiin.



Nämä ei oikeastaan liity oikein tänne, mutta halusin silti laittaa:::D, liimailin vähän blingejä noihin mun toisiin tylsiin suitsiin, todennäköisesti ne eivät pysy kovin hyvin kovin kauvaa, mutta onhan ne silti kivat sen aikaa kun pysyvät kiinni : )!


Sitten vielä, olen lähdössä keskiviikkona joutsaan, ja olen siellä perjantaihin asti, kun lauantaina on sitten kuopiossa ratsastusjuttuja, eli tällä viikolla tiedossa myös jotain uutta! Yritän kirjoitella jokapäivästä sinä päivänä, mutta katsotaan kerkeänkö, ja pystynkö! mutta toivotaan.

6 kommenttia:

  1. Aivan upeat tuli noista martsuista,olet sä lahjakas tekemään vanhoista tuotteista kun uusia ja vielä kauniita :) Ja satulahuopa on aiivan IHANA!! Ja toi loimi - aaapuuuvaaa miten kaunis ;))))

    VastaaPoista
  2. Hienoo, että tulee lisää juttua Hilmasta :)!

    VastaaPoista
  3. sulla ei oo noita suitsia enää vai onko?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no siis ku ne on jotenki oudosti et ne on puolis full kokoset ja puoliks pony kokoset :DDD? mulla on noista suitsista ohjat ja turpahihna

      Poista