tiistai 12. heinäkuuta 2016

Päivittelyä puhelinkuvina

nämä kaikki budapestistä
Vaihtelun vuoksi erittäin vähän hevosaiheinen postaus. Ajattelin selventää hieman asiaa, miksi meiltä skippaantui hilman kanssa muutamia kisoja jne. nyt kesän aikana hieman kuvien muodossa. Ensimmäinen syy, mitä näihin kuviin ei tosin sisälly on se, että mulla oli kesän alusta 2vk kesälukiota. Se nyt ei tietysti harrastusta sinänsä haitannut, mutta esimerkiksi Hannan valmennus sattui koulupäivän päälle niin, että mun oli oltava sieltä poissa, että kerkesin valmennukseen.

Kun kesälukio loppui juhannusviikolla lähdettiin heti kokeitten jälkeen Unkariin viikoksi. Siellä hengailtiin Balatonilla ja viimeinen päivä budapestissä ennen lähtöä takaisin Suomeen. Sieltä siis suurin osa kuvista. Viimeviikonloppuna käytiin vielä mökkireissulla Savonlinnassa ja nyt olen taas hetken kotona ja ensi viikonloppuna lähden töihin isän luo Hankasalmelle, jossa olinkin myös viikonlopun ennen kesälukion koeviikkoa. Vähän vähemmän hevospainotteinen kesä siis, mutta onneksi mulla on vielä loppuelämä aikaa hevostella ja kisata. Hilmakin saanut laidunlomailla vähän enemmän.





Sillä välin kun olin unkarissa, äiti oli hakenut meille perheenlisäystä

Leevi ja Hilma

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti