maanantai 2. syyskuuta 2013

129. Miksei postauksia ole tullut?

IMG_20130813_185326

IMG_20130822_181511

IMG_20130812_150645
kouluilemaan lähössä
IMG_20130831_201112

IMG_20130822_191644
puskassa
IMG_20130813_183517
Haha, perässäveettävä lenkkikaveri :D..
Huhhuh, musta tuntuu että vaikka kuinka haluaisin kirjotella blogeihin niin mulla ei vain ole aikaa, eikä kuvia ikinä!
Nytkään mulla ei ole muutakuin nämä huippulaatuiset puhelinkuvat, mutta koska en halua tehdä kuvattomia postauksia saakoon ne kelvata tälle kertaa.
Meille ei tosiaan kuulu mitään kummempia, koulu verottaa ihan liikaa jaksamista ja hilmaa onkin käynyt viimeaikoina liikuttamassa myös muita mun lisäksi.. Se mitä ollaan tehty hilman kanssa kun oon käyny, on ollu lähinnä aika rentoo, joko pikkuesteitä, kevyesti koulua tai maastoilua. Mulla ei ole tällähetkellä saappaita ja kun en omista mitään chapseja niin oon huomannu että se vaikuttaa tosi paljon esimerkiks esteistuntaan kun ei oo kunnon tukea jaloille! ja osittain senkään takia en oo mennyt nyt mitenkään kauheen raskaita treenejä kun mulla ei vaan oo oikeesti tällähetkellä mitään sellasia varusteita missä ois tavallaan "hyvä olo" vaan aina joku häiritsee ja sen takia on ollut ihan aloittelia olo..
Yritän tässä joku päivä kuvailla sitä videopostausta ja aattelin myös kirjotella hieman valmennus/treeni mietteitä, mutta saa nähdä millon saan aikaseks näitä..!
Ja normipostauksiakin yritän kirjotella heti kun saan jonkun kuvailemaan sitä varten:).

1 kommentti:

  1. HEI jos oot lauantaina tallilla nii mä voisin ainakin kuvailla? :-)

    VastaaPoista